close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך רוכשים מתנה מרגשת לבר מצווה

מערכת שורשיא סיוון, תשפ03/06/2020

רכישה של מתנה אישית לבן מצווה היא משימה מאתגרת ולא פשוטה, כמה רעיונות מעשיים

תגיות:
צילום: 3kings
רכישה של מתנה אישית לבן מצווה היא משימה מאתגרת ולא פשוטה, זאת מאחר שיש למצוא מתנה שתעלה על כמה ציפיות, תהיה יוקרתית מספיק, אישית ופרקטית ובעיקר כזאת שהנער הצעיר יתאהב בה ויתרגש. האפשרויות רבות ומגוונות, ניתן לרכוש משחק קפסולה שנערים אוהבים, סמארט פון חדש או גאדג'טים אחרים, או ללכת על מתנות בעלות צביון מסורתי יותר שמתאימות לאירוע חד פעמי של בר מצווה, מתנות כמו טלית מעוצבת, שרשרת מגן דוד עם שמע ישראל וכד'

איך בוחרים מתנה אישית לבר מצווה? אספנו כמה רעיונות וטיפים לעזרה....

מי הנער – על מנת לבחור
צילום: 3kings
את המתנה המושלמת לבר המצווה חשוב להבין מי הנער החוגג, מה הוא אוהב, למה הוא מתחבר, אולי לגאדג'טים יוקרתיים? איזה סגנון הוא לובש, האם הוא עונד תכשיטים ובכלל מה התחביבים, עיסוקים ותשוקות שלו, אולי הוא חובב מוזיקה וניתן לרכוש לו כלי נגינה, אולי הוא אוהב לבשל ואפשר להפתיע אותו בקורס עם שף מוביל, או שהוא חולם להיות טייס וניתן להגשים לו חלום ככה בקטנה ועוד רעיונות כאלה ונוספים. מי שמספיק קרוב יודע ואם מדובר על בן משפחה רחוק או כזה שלא ממש מכירים ובכל זאת רוצים להשקיע במתנה יוקרתית ולא לתת סתם צ'ק, מומלץ לשאול את ההורים או בני משפחה אחרים.

מה הקרבה – בהמשך ישיר לסעיף הראשון חשוב להבין מה הקרבה של חתן בר המצווה למעניק המתנה ומה סכום ההשקעה. אין דין בר מצווה של חבר לכיתה כדין אירוע של אחיין או הבן של החברה הכי טובה. לכל סוג קרבה יש מתנה שראוי להעניק גם מבחינת העלות והרגש שעומד מאחוריה. בן משפחה קרוב ואוהב אשר מעוניין להעניק לנער מתנה ערכית, איכותית ומלאה ברגש, מתנה שתלך איתו לכל מקום ותזכיר לו כמה הוא אהוב, יכול לרכוש עדי אישי, תכשיט מעוצב ומרגש של מגן דוד עם שמע ישראל או כל תכשיט מעוצב אחר.

איזה אפקט רוצים לעשות – אירוע בר המצווה אשר מתקיים once in a life time דורש גם מתנה ייחודית שלא נותנים בכל יום. המחשבה על מתנה שתשלב גם ייחודיות, גם תלהיב את המקבל ובנוסף לא תגרע מאלמנט ההפתעה והרגש דורשת חשיבה מחוץ לקופסה. מתנה כמו שרשרת מגן דוד עם שמע ישראל, תליון מרהיב המגיע במספר דגמים בעיצוב נקי עשוי זהב או כסף טהור, בשילוב אבן שוהם/אוניקס יוקרתית, על התליון חרוטים ציטוטים כגון "שמע ישראל" והפרק הראשון של 'קריאת שמע' וניתן לקבל תליון עם התנ"ך כולו, 24 ספרים, החל מספר בראשית ועד דברי הימים, אשר באמצעות טכנולוגיה ייחודית "ננו תכשיטים" הכל צרוב על צ'יפ מוקטן המוצמד אליו.

איכות המתנה – מתנה חשובה ויקרה, בעיקר ללב, חייבת להיות מזן איכותי במיוחד, מתנה שלא תיהרס או תיפגם לאחר השימוש. לא משנה מה בוחרים לרכוש, חשוב מאוד להקפיד לעשות זאת ממקור אמין, חברה ידועה, עם גב ומוניטין. חברה שתעניק שירות ותמיכה בעת הרכישה אך גם לאחריו במידה ותהיה בעיה, כי איכות זאת לא מילה גסה וכאשר ישנה איכות של המוצר ואיכות של שירות, המתנה הופכת להרבה יותר בטוחה ושלמה.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה